MAXIMILIEN HECKER-SUMMER DAYS IN BLOOM


HIGH SOCIETY


Kore sayesinde güzel birçok yabancı müziği de öğrenmiş bulunuyorum. Maximillien Hecker'in Summer Days In Bloom şarkısı da onlardan biri. "High Society" dizisinde çalmaya başladığı ilk anda vuruldum.
Bu şarkının dizide çaldığı sahneler...






UEE'yi severim. Sung Joon'u sevezdim ama bu diziyle gözüme girdi kereta. Dizide içimi gıcıklandıran sahneler yoktu diyemem ama mükemmel bir diziydi de diyemeyeceğim ne yazık ki. İyi başladı ancak sonlara doğru sıkıcılaştı. İkinci çifti de hiç beğenmedim. Yine de bu şarkı hatrına izlenilecek bir dizi.






Kızın çıkma teklifi ettiği benim de koptuğum sahne :)




Şarkıyı kendimce çevirmeye çalıştım ancak ufak bir yerini çeviremedim. :)



Paralyzed by ancient delight

Eski hazlarca felç oldum

And riding for a fall today

Ve bugün felakete sürükleniyorum

I am dressed in style, so eager in mind

Tarz oldum, akılda kalmak hevesiyle

But furthermore distracted by you

Dahası sen aklımı karıştırdın.

And it's like i lose myself

Ve kendimi kaybetmiş gibiyim.



In dreaming of summer days in bloom

Çiçek açan bir yaz gününün hayalini kurarken

Oh, i've got no clue how i could fight that

Buna nasıl karşı koyacağıma dair hiç ipucum yok.

All that i am is worth a dime

Beş para etmezmişim

Worth a dime

Beş para etmez


This liquid lunch will not stop my punch-

İçki molam sarhoşlukla sonlanmayacak

Drunk quality to doze while i run

It is thirty-nine degrees in my mind

Aklımda otuz dokuz aşama var.

It's thirty thousand miles more to go

Otuz bin mil daha gidilecek.

Cause it's like i lose myself

Çünkü kendimi kaybetmiş gibiyim.


In dreaming of summer days in bloom

Çiçek açan bir yaz gününün hayalini kurarken

Oh i've got no clue whatever happened

Ne olacağına dair hiç ipucum yok.

All that i am is worth a dime

Beş para etmezmişim.

Worth a dime

Beş para etmez.











Yorumlar