I'LL BE THERE


JACKSON 5- I'LL BE THERE

Bu şarkı size de bir yerlerden tanıdık geliyor mu? Peki "I Hear Your Voice" desem :) Evet bu şarkı Lee Bo Young'un, sayko adam ararken çalan telefon müziğiydi. O sahneyi izlerken epey gerilmiştim.

Benim için en'ler arasında değil belki ama Lee Jong Suk'a hayran olmamı sağlayan bir diziydi.



Yoksa siz hala I Hear Your Voice'u izlemediniz mi?



İki gün önce Michael Jackson'un 6. ölüm yıldönümüydü. Maykıl çocukken bile tatlı ya :)


Bu kadar yürekten çağırma beni bir gece ansızın gelebilirim'in ingilizce versiyonu :)


You and I must make a pact, we must bring salvation back


Sen ve ben bir sözleşme yapmalıyız. Kurtarıcımızı iade etmeliyiz.
Where there is love, I'll be there
Aşk nerede olursa orada olacağım
I'll reach out my hand to you, I'll have faith in all you do


Elimi sana uzatacağım. Tüm yaptıklarına güveneceğim.
Just call my name and I'll be there


Sadece ismimi söyle, orada olacağım

And oh - I'll be there to comfort you,


Ve seni teselli etmek için orada olacağım.
Build my world of dreams around you, I'm so glad that I found you


Rüyalarımın dünyasını senin etrafında inşa et, seni bulduğuma memnunum
I'll be there with a love that's strong


Güçlü bir aşkla orada olacağım.
I'll be your strength, I'll keep holding on - yes I will, yes I will


Senin dayanağın olacağım, beklemeye devam edeceğim. Evet, yapacağım.

Let me fill your heart with joy and laughter


Neşe ve kahkahayla kalbini doldurmama izin ver.
Togetherness, well that's all I'm after


Birliktelik, hepsinin sonunda olan bu
Whenever you need me, I'll be there


Bana ihtiyacın olduğu her zaman, ben orada olurum. Seni korumak için orada olurum.
I'll be there to protect you, with an unselfish love I respect you






Bencil olmayan bir aşkla sana saygı duyuyorum...
Just call my name and I'll be there İsmimi söylemen yeter. Ben orada olurum
If you should ever find someone new, I know he'd better be good to you


Eğer yeni birini bulamadıysan, biliyorum o senin için daha iyi olur.



'Cos if he doesn't, I'll be there


Eğer olmazsa, ben orada olacağım.
Don't you know, baby, yeah yeah


Bunu hiç bilme, bebeğim
I'll be there, I'll be there, just call my name, I'll be there

(Just look over your shoulders, honey - ooh)


Omuzlarının üstüne bakman yeter, tatlım.

I'll be there, I'll be there, whenever you need me, I'll be there

Don't you know, baby, yeah yeah



Yorumlar