KORE'DE GONG YOO'YU GÖRDÜM!



Hello My Teacher ve Coffee Prince'i izlediğim 2008 senesinden beri büyük bir Gong Yoo hayranıyım. Gong Yoo, her zaman iş hayatı ve sosyal sorumluluk projeleriyle ön planda oldu. Adı skandallara karışmamış nadir oyunculardan biri. Asker yolunu gözlediğim ilk oppam da Gong Yoo'ydu. Kendisi askerlik dönüşü dizilerden çok sinemaya ağırlık verdiği için ne yazık ki yeni Kore hayranlarınca çok da tanınmıyordu. (Ve bence Hallyu'nun en büyük kaybı da Gong Yoo oldu. Onunla beraber askere giden pek çok oyuncu askerden döndüklerinde sık sık dizi çekip ünlerine ün katarken Gong Yoo en yakışıklı olduğu çağları ekranlardan uzakta geçirmeyi tercih etti.)


Neyse ki nihayetinde geçen yıl Descendants Of The Sun'ın bittiği sıralarda, Gong Yoo'ya Kim Eun Sook'un dizisi için teklif gittiği haberleri duyuldu ve tam da Gong Yoo, şanına yaraşır biçimde "Goblin" dizisiyle sahalara dönüş yaptı. Aslında Gong Yoo'yu Goblin'de görünce bir hüzün çöktüğünü söyleyebilirim. O, benim için asla yaşlanmayacak biriydi. Cildinde, bakışlarında hafiften yaşlılık belirtileri kendini göstermeye başlamış. O da bir insan nihayetinde ama ona bir insana yaşlılık da mı yakışır kardeşim! İnşallah bundan sonra daha fazla arayı açmaz da daha çok dizi projelerinde görürüz onu.


İşte ben böyle Gong Yoo'yu görürüm umuduyla Kore'ye gittim. Ancak Kore'de Gong Yoo'yu kim kaybetmiş de ben bulayım!

Gong Yoo'nun tabii ki kendisini göremedim ama neyse ki Kore'ye gittiğim dönem Gong Yoo bir kahve markasının yüzüydü ve bu yüzden her yerde karşıma çıkıyordu.

Bakınız o kahve markası ve Gong Yoo









Korecede "gonyuhada", "paylaşım yapmak" demek olduğu için bazı yerlerde de ismine gönderme yapılarak reklam tabelaları konulmuştu. Bakınız o tabelalar:










Hayallerinizle oynamak istemezdim ama Gong Yoo'yu Kore'de göremedim. Ancak ünlülere birkaç kez yaklaştığım oldu. Kore'deyken bulunduğum Gwangju şehrindeki bir alışveriş merkezinde Suzy ve Gong Hyo Jin 'nin imza günü vardı. (Ancak benim her ikisinden de geç haberim olduğu için gidememiştim.)


Ve son olarak Türkiye'ye dönerken havaalanında beni uğurlayan Gong Yoo'nun resmini de sizinle paylaşayım.









Kore'de ünlüler en az bir ürünün reklam yüzü oldukları için Kore'de marketlerde, lokantaların önünde  vs. illa bir ünlünün posterini, afişini vs. görüyorsunuz. Seul'de metroya inerken son anda resmini çekebildiğim dev Lee Min Ho tabelasını da sizinle paylaşmak istiyorum.




Yorum yapmayı unutmayın!

Yorumlar