GONG HYO JIN DİZİLERİ




Gong Hyo Jin, Hwang Jung Eum ve Yoon Eun Hye gibi sevdiğim sayılı sayıdaki bayan oyunculardan biri. Normalde bayan oyuncuları kıskanıyorum ama Gong Hyo Jin ben de öyle duygular uyandırmadı hiç. Şeytan tüyü var kadında sevdiriyor kendini. Onun adı bir dizide geçti mi hiç tereddüt etmeden izlemeye başlıyorum. Yıllardır dizilerini severek izlediğim Gong Hyo Jin her oynadığı dizide partneriyle mükemmel ikili oluyor. Kendisi ne olur yaşlanmasın dediğim oyunculardan. Çok güzel değil belki ama sempatik tavırlarıyla dizileri hep renklendiriyor. Hep de hakkı yenmiş ama ne olursa olsun canını dişine takıp çalışan karakterleri canlandırıyor. Gong Hyo Jin, geçtiğimiz yıllarda Türkiye'de de bir derginin fotoğraf çekimi için bulunmuştu.

HELLO MY TEACHER

İzlediğim en iyi okul dizisi. Gong Hyo Jin ile Gong Yoo'yu ilk kez bu diziyle tanıdığım için bu dizinin yeri hep ayrıdır bende. Bu dizide toy bir lise öğretmeni ve haylaz öğrencisi arasında yaşanan tatlı aşk anlatılıyor. Her liseye okulu çekilir hale getiren böyle bir öğretmen lazım! Dizi 2005 yapımı olduğu için yeni Koreseverler bu diziyi çok duymamışlardır diye tahmin ediyorum. Eski dizileri görüntü kalitesinden ötürü izlemek istemiyor olabilirsiniz ama bu diziyi kaçırmayın derim ben. Bu diziden daha önce bahsetmiştim. Bakınız: DİZİLERDE ERKEKLERDEN BÜYÜK KIZLAR

PASTA



Pasta, ne yazık ki diğer Kore dizilerinin biraz gölgesinde kalmış, benim de tesadüfen izlemeye başladığım ve iyi ki izlemişim dediğim dizilerden biri. Dizi çok sade ama içinizi ısıtacak cinsten. Bir İtalyan restoranın mutfağında kadın düşmanı ve asabi mi asabi bir şef ile onun peşinde "Yee Şeepp..." diye dolanan yamağı arasında geçen sıcacık bir aşk hikayesi. Özellikle İtalyan mutfağı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler kaçırmasın. Bu diziyle beraber ravioli, lazanya (Korelilerin deyimiyle lacanya), spagetti gibi yemeklerin yapılışını detaylı biçimde öğrenme imkanınız olacak. Ancak şu uyarıyı da yapmam gerekiyor, bu diziyi kesinlikle açken izlemeyin! Ben bu diziyi karnım guruldayarak izledim. Her bölümün sonunda kendimi mutfakta buldum.

THE GREATEST LOVE


Bu dizi nedenini anlamadığım biçimde çok rağbet gördü. Bunda Cha Seung Won sevgisi etkili oldu. Bence orta karar hatta sıradan bir dizi. Diziden aklımda kalan tek sahne adamın yapay kalbinin ritminin kızın şarkısını duyunca hızlanması. Bir de diziye konuk oyuncu olarak katılan Lee Seung Gi.)

MASTER'S SUN


Normalde Gong Hyo Jin ve So Ji Sub'u bu tarz fantastik-korku türü dizilerde görmek zor. Ancak senaristler Hong Kardeşler olunca teklif geri çevrilememiş anlaşılan. Bence çok da iyi olmuş. Birbirlerine çok yakışmışlar. Bu diziyi hafiften içim ürpererek izlemedim desem yalan olur. Ben normalde öcülü böcülü şeyleri izlemem ama Korelilerin bu tip hayaletli dizilerinin tadı bir başka.
Bu dizide Gong Hyo Jin, kendini sürekli iyi saatte olsunlar ziyaret eden ve bu yüzden de keçileri hafiften kaçırmak üzere olan bir karakteri canlandırıyor. So Ji Sub da bu çatlak kıza musallat olan hayaletleri uzaklaştıran tılsımı. Dizinin tek beğenmediğim yönü, Seo Eun Guk'un dizide çok geri planda kalması.

IT'S OKAY ITS LOVE


Bu dizi, Russell Crowe'un oynadığı Akıl Oyunları (Beautiful Mind) filminin Kore şubesi. Özellikle sürprizlerle dolu psikolojik filmler sevenler için bire bir. Bu tip Amerikan filmleri çok yapıldı ama bir de Kore eli değmiş haliyle izlemek çok güzel. Gong Hyo Jin bu dizisinde o alışılmış ezik hallerinden biraz uzak. Daha kadınsı ve daha kendi ayakları üzerinde durmayı bilen bir rolde. Psikolojik sorunları olan Jo In Suk psikolojik sorunları olan ama bunu insanlara pek çaktırmayan biri. Gong Hyo Jin de bir psikiyatr ve sevgilisi olarak ona tedavisinde yardımcı oluyor. Dizide birçok ünlü isim yer alıyor ama benim en etkilendiğim rol D.O.'nunkiydi. Rol ona cuk oturmuş.

PRODUCER



Oyuncu kadrosu çok iyi olmasına rağmen izleyicinin beklentisini karşılamadığı için kısaltılan bir dizi. Koreliler de IU'yu sevmiyorlar demek ki benim gibi. Açıkçası Kore medya sektörünü merak ettiğim için başlamış ama sonunu getirememiştim ben de.

JEALOUSLY INCARNATE


Ahh Jo Jung Suk... Bu adamda çok erkeksi bir hava var. The King 2 Hearts'dan beri takipçisiyim. Oh My Ghost'ta da çok tatlıydı. Bu dizide de yakıyor ortalığı. Gerçekten de Gummy çok şanslı. Çok kıskanıyorum onu ya! Gong Hyo Jin'in o alıştığımız haliyle yeniden karşımıza çıktığı son dizisi. Bu diziden fazlasıyla "pasta" kokusunu alıyorsunuz. Zaten senaristleri de aynı. Dizide Pasta dizisine birçok kez de gönderme yapıldı. Dizinin 15. bölümünde Gong Hyo Jin'in rol arkadaşı, Coffee Prince'in ikinci çocuğu Lee Sun Kyun'un o etkileyici sesini duyma şerefine nail olduk, 11. bölümünde de tatlış Han Ji Min konuk oldu. Bu dizide tek sevmediğim kişi daha önce Reply 1988 ve Nae Il's Cantabile dizilerinde de izlediğimiz, dizinin ikinci çocuğu Ko Kyung Pyo'ydu. Bu çocuğu sevemedim gitti. Bu dizinin bir yirmi bölümünü daha yapsalar oturur izlerim. Yoksa siz hala Gong Hyo Jin'i izlemediniz mi?

Yorumlarını bekliyorum. :)

Yorumlar

byhn dedi ki…
GONG HYO JIN benimde beğenerek izlediğim oyunculardan şeytan tüyü var bu kadında denebilir:) PRODUCER i kötü yorumlardan dolayı izlemedim. JEALOUSLY INCARNATE izlenecekler listemde. Bunlar dışında diğerlerini izledim. Hepside kendi konularına göre ayrı ayrı güzeldi. İzlemeyenlere tavsiye ederim. Yorumların da uzun zaman önce izlediğim dizileri tekrar hatırlamama neden oldu özlemişim. İyi günler...........
Şimal yıldızı* dedi ki…
teşekkür ederim yorumunuz için :)