KORECE KİTAP TANITIMI 5: GOBLIN FOTOĞRAF ALBÜMÜ



Benim Gong Yoo'ya hayran olduğumu bilen Koreli bir arkadaşım bana Goblin dizisinin fotoğraf albümünü hediye etmişti ve beni çok duygulandırmıştı. Aslında ünlülere hayran olup onların resimlerini toplama dönemlerini çoktan geride bırakmıştım ama beni düşünüp böyle bir hediyeyi alması çok ince bir davranıştı. Korelileri hep eleştiriyorum ama Korelilerin kendileri için söylediği "Bizim iyilerimiz çok iyi, kötülerimiz de çok kötü." lafı doğru galiba.

Sayfaları kuşe kağıda basılmış olan bu kitabın içinde Goblin dizisine ait sahneler ve kamera arkası görüntüler yer alıyor. Kitap epey de ağır olduğu için Kore'den bu kitabı getirirken çok zorlandığımı hatırlıyorum. 




Kitabın başında oyuncuların imzaları yer alıyor.


Kitaptan diğer resimler

































Yorumlarınızı bekliyorum!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Kitabın ismi ne ve nerde satılıyor
Şimal yıldızı* dedi ki…
Merhaba
Kitabı Kore'deyken bir arkadaşım hediye etmişti. Türkiye'de satılan bir kitap değil yani. Kore'den alacaksanız Alaadin diye bir kitapçı vardı, ikinci el kitapları satan bir kitapçı. Belki internet sitelerinden ulaşılabilir.
Unknown dedi ki…
bu kitaba ulaşma şansım hiç yok mu lütfen yardımı olun
Unknown dedi ki…
Merhabalar bu şahane kitap icin Türkiye de bulunmasi imkansiz demissiniz 😔peki yardimci olabilirmisiniz kore de hangi kitapcidan bulabiliriz link veya adres alabilirmiyiz