KORELİ ARKADAŞIMA "O SEN OLSAN BARİ"Yİ SÖYLETTİRDİM!!

Çoğu zaman Korelilere dinletecek düzgün bir türkçe şarkı bulamıyorum. Kore gibi çok ileri kalitede müzik yapıp klip çeken bir ülkede yaşayan Korelilerin standartları çok yüksek olduğu için diğer ülkeleri fazla beğenmiyorlar. Ben genelde Türkiye'yi temsil edecek şarkıcı olarak Aleyna Tilki'yi dinlettiriyorum. "Neden Tarkan'ı dinlettirmiyorsun ki?" diyeceksiniz. Tarkan'ı da dinlettirdim tabi ki de. "Şımarık"ı özellikle çok beğeniyorlar, hemen dillerine dolanıveriyor ama Tarkan Koreliler için çok yaşlı geliyor ve de tee 20 yıl öncesinin şarkısını dinlettirmek biraz absürt kaçıyor. 


Aleyna Tilki'nin Kore standartlarına tam da uyan bir şarkıcı. Özellikle de Koreli erkekler için çok uygun:) Ayrıca Aleyna'nın klip ve şarkılarının, Korelilerin kafasındaki yanlış Türkiye algısının da bir nebze de olsa değiştirmeye yardımcı olacağını umuyorum. Koreliler "Türkiye Müslüman bir ülke olduğu için herkes tesettürlüdür." "Türkiye'de kadınlar özgür değil" "Türkiye'de herkes esmer." diye düşündükleri için böyle dans eden genç ve dinamik şarkıcılarımızın da olduğunu bilecekler. Bu da Koreli arkadaşıma sadece dinletmekle kalmayıp söylettiriğim Aleyna şarkısı:

Yorumlar