APPLE IN YOUR EYE (2014)


Reply Serisi veya In Time With You hatta bizdeki Çalıkuşu tadında bir dizi izlemek isterseniz buyurun bir de bu diziyi deneyin.


Ben genelde dizileri senaristine bakıp izlerim. In Time With You'nun senaristinin filmografisine bakarken gözüme bu dizinin ismi ilişti. Birkaç ay önce de bir arkadaşım bu diziyi izlemem için önermişti. Ama ben bu diziyi yine Tayvan yapımı olan "You Are The Apple Of My Love" filmi zannediyordum. Meğerse isim benzerliğiymiş. Aldığı ödülleri, izlenme oranlarını vs. de görünce başladım izlemeye.




Dizi gerçekten de sürprizlerle dolu, sürükleyici bir dizi. Her bölüm "Ayy, acaba ne olacak, kavuşacaklar mı?" diye diye merakla izledim.



Başroldeki oyuncuların önceki dizilerinin isimlerini duymuştum ama ilk defa bu dizide izlemek nasip oldu. Hatta şimdi diğer dizilerini izlemeyi düşünüyorum.



Lan Cheng Long'da Jo Sang Wook'umsu bir hava var. Adam neredeyse 40'ına girecek ama lise öğrencisi gibi gözüküyor. Dizide liseli hali biraz sinir bozucu. (Liseli erkekler kızlara neden iyi davranmazlar hiç anlamam zaten.)



Amber An da Tayvan'ın yükselen yıldızlarından biriymiş. Şimdilerde çevirisi yapılan Prince Of Wolf'ta oynuyor. Bu dizide biraz tombiş gözüktü bana. Şöyle bir eski resimlerine baktım da kızın sarı saçlı halleri çok farklı.


Dizide, kızımız ailenin 3.kız çocuğu olarak dünyaya geliyor. Kızımızın normal olmayan annesi (gerçekten çatlak bir kadın), bu kıza doğru düzgün bakmayıp diğer kızlarıyla ilgileniyor. Yan komşuları da bu kızı kendilerininmiş gibi sahipleniyorlar. Böylece kızımızın, sürekli gidip geldiği bu kapı komşularının, kendinden birkaç yaş büyük oğlan çocuğuyla arkadaşlığı da başlamış oluyor. Zamanla birbirlerinden hoşlanır hale gelen bu çocuklar, bazı engellere takılıp birbirlerine aşklarını itiraf edemeden ayrılıyorlar. 10 yıl sonra yeniden bir araya gelen çocukların eski duyguları tekrardan depreşiyor.



Her bölüm değişik çizgi filmlerin gösterilmesi diziye farklılık katmış.





Dizide beni rahatsız eden tek nokta çiftin 10 yıl sonra karşılaşmaları oldu. Hadi 1 yıl olur, 5 yıl olur da 10 yıl nedir ya!






Ha bir de "Öyle final mi olur kardişim?" demeden de geçemeyeceğim!




Diziyle ilgili en önemli şeyi sona sakladım. Ne yazık ki bu dizimizin Türkçe çevirisi mevcut değil. :)



Bence kesinlikle ülkemize kazandırılması gereken, gençlerimizin mahrum kalmaması gereken bir dizi bu. Bu yüzden de çeviri sitelerinden ısrarla çevirisinin yapılmasını isteyelim.










Yoksa Siz Hala Apple In Your Eye Dizisini İzlemediniz mi?





Yorumlar