AUTUMUN'S CONCERTO






İzleyecek güzel bir Kore dizisi bulamadığım zaman başka ülkelerin dizilerine sardığımdan daha önce de bahsetmiştim. Her ne kadar Çince'ye katlanamasam da In Time With You ve It Started With A Kiss gibi tadı damağımda kalan Tayvan dizilerinden sonra belki tekrar güzel bir Tayvan dizisine denk gelirim umuduyla internette dolaşırken gözüme Autumn's Concerto ilişti ve başladım izlemeye.

Aslında dizinin konusu bizim için çok klasik. Tam Sezercikli, Yumurcaklı Yeşilçam filmleri tadında. Dizinin özeti kısaca şöyle;

Zengin oğlan, fakir kıza aşık olur. Ancak zengin oğlanın gaddar anası sevenleri ayırır. Oğlan geçirdiği beyin ameliyatı sonucunda hafızasını kaybettiğinden kızı hatırlamaz. Kız da oğlandan hamile kaldığı halde gurur yapar ve çocuğunu babasız büyütmeye karar verir.


Aradan yıllar geçer, kader ağlarını örer ve iki aşığın yolları yeniden birbiriyle kesişir. Devamında;

-O senin öz baban yavrum.


-Ben senin babanım yavrum.


-Babaa babaacığıımm.


Ve mutlu son:)



Küçükken bu tip Yeşilçam filmlerini çok izlerdim ben. Ve duygusal sahnelerde de dayanamayıp salya sümük ağlardım. Bu diziyi de aynı hislerle izledim.


Dizinin Ediz Hun'u, Vanness Wu'nun yakışıklılığı diziye bağlanma nedenim oldu. Adamı izlerken eridiğimi hissettim. Dünyada böyle karizmatik adamlar var mı acaba?


Hele şu buz pateni sahnesi iç hoplatan cinstendi.





Dizimizin Filiz Akın'ı, Ady An de çok sevimli ve güzel. Ama zalımın kızı az çektirmedi oğlana.

Dizinin Sezerciği ise, Xiao Xiao Bin. Bu yaşta, bu oyunculuk, pes doğrusu!


Dizideki mutlu aile tablosunu ve Vanness Wu gibi bir babayı görünce insanın evleniveresi geliyor.


Ben dizilerde hafıza kayıpları yaşanmasına karşıyım. Gerçek hayatta sanki çok rastlanan bir durummuş gibi dizilerde zırt pırt bu sahnelere yer vermeleri kolaya kaçmaktan başka bir şey değil. Ancak sevmediğim şu sahneyi bile sevdirdi bana bu dizi.




Diziden güzel bir şarkılar








Yoksa siz hala Autumn's Concerto'yu izlemediniz mi?

Yorumlar