GÜNEY KORE VE KORECE HAKKINDA HERŞEY! : şimal yıldızı* | BLOG

Herkese Merhaba! 

Güney Kore ve Korece hakkında bilgi almak istiyorsanız doğru yerdesiniz! 

Neden şimal yıldızı*?

Blog ismimin nereden geldiğini merak edenlere...

"Rivayet olunur ki, gökyüzünün hükümdarı olan hüma kuşu kuzeydeki bilge ağacının dallarında yaşar ve her şeyi bilirmiş. Çünkü asırlarca süren ömrü boyunca, oradan oraya göç ederek eski dünyanın tüm halklarının semalarında kanat çırpmış. Yardım eli uzattığı halklar bütün sırlarını ona anlattıkça kanatları daha da güçlenmeye başlamış. Bir sabah bildiklerini anlatmak için yeryüzünün bütün sırlarını kanatlarına yükleyip yıldızlara doğru uçmuş. Derler ki hümanın uçup gittiği yıldız, Kuzey(Şimal) Yıldızı'dır.Ve kuzey yıldızı en karanlık gecede bile insanlığın bütün sırlarını bildiği için hala umut umut parlamaktadır."


"Şimal Yıldızı (Northstar)", Kore Savaşı'nda 8. Amerikan ordusuna bağlı olarak görevlendirilen Türk tugayına, General Douglas McArthur tarafından verilen kod adıdır. Güney Kore bayrağının dalgalanışına omuz veren Türk bayrağını göndere çekerek Güney Kore'nin istiklali için can veren Türk tugayı anısına bloguma bu ismi verdim. Ruhları şad olsun...

Ben kimim? 


2015 yılından beri şimal yıldızı* ismindeki bloğumda Kore ve Korece ile ilgili yazılar yazdığım blog sayfama hepiniz hoş geldiniz! Erciyes Üniversitesi Kore Dili ve Edebiyatı Bölümü'nden mezun oldum. Bir yıl Güney Kore'de Chonnam Üniversitesi'nde değişim öğrencisi olarak bulundum. Şu an Korece yeminli tercümanım. Korece özel ders veriyorum aynı zamanda Udemy'de Korece eğitmeniyim. 





Udemy Korece Kurslarım


Udemy'deki Korece Eğitim Setimden indirimli olarak yararlanmak için yorum bölümünden kupon isteyebilirsiniz. 

Udemy Korece Eğitim Setim: 👇🏻 










Youtube Kanalım: şimal yıldızı*

👇🏻 







Youtube Korece Dinleme Alıştırması Dersleri: https://youtube.com/playlist?list=PLmPkC05qrODdBOs07_STk2j2rgVd81rd5


Facebook Sayfam: Kore Denince Akan Sular Durur

👇🏻 

https://www.facebook.com/Kore-Denince-Akan-Sular-Durur-100465700290787/timeline/

e-posta adresim

👇🏻 

Korece özel ders almak isteyenler ve Udemy Korece dersleri için indirim kuponu isteyenler  simal.yildizi93@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Instagram: simalyildizi_northstar

👇🏻 

https://instagram.com/simalyildizi_northstar?utm_source=ig_profile_share&igshid=vespp5g6urog 









Yorumlar

Unknown dedi ki…
çok tanıdık bir blog sanki neyse yazmaya devam edin
Yılmaz dedi ki…
Merhaba Kore hakkında çok güzel ve degerli bilgiler.
İlgiyle takip edeceğim.

Ayrıca Kore hakkında yazmış olduğum bir kaç yazı icin siteme de beklerim🙂
Şimal yıldızı* dedi ki…
Merhaba,
Teşekkür ederim. Sizin de siteniz çok hoş bir görünüme sahip.)
Adsız dedi ki…
merhaba size nasıl ulaşabilirim acaba

dna akademi firma ismimiz