I'M SINGING IN THE RAIN

SHE WAS PRETTY

Bardaktan boşanırcasına yağmur yağarken elimdeki şemsiyeyi bırakıp da bağıra bağıra söylemek istediğim "I'm singing in the rain" yani "Yağmurun altında şarkı söylüyorum" şarkısı küçüklüğümden beri bayıldığım bir şarkıydı. Aslında aynı isimli müzikalin giriş müziği olan sevdiğim bu şarkıyı "She Was Pretty" dizisinde Si Won'un ağzından dinlemek beni daha da mutlu etti.





Du Du Du Du Du Du Du Du Du


u Du Du Du Du Du Du Du Du


Du Du Du Du Du Du Du Du Du


I´m singin´ in the rain


Yağmurun atında şarkı söylüyorum


Just singin´ in the rain,


Yağmurun altında sadece şarkı söylüyorum


What a glorious feeling,


Ne büyüleyici bir duygu


And I´m happy again.


Ve tekrar mutluyum


I´m laughing at clouds


Bulutlara gülüyorum


So dark, up above,


Öyle karanlık ki,yukarı daha yukarı


The sun´s in my heart


Güneş benim kalbimde


And I´m ready for love.


Ve aşk için hazırım.


Let the stormy clouds chase.


Sizi takip etmesi için izin verin fırtınalı bulutlar,


Everyone from the place,


Yeryüzündeki herkesin.


Come on with the rain


Yağmurla gel


I have a smile on my face.


Yüzümde gülümseme var


I´ll walk down the lane


Yolun aşağısına yürüyeceğim,


With a happy refrain


Mutlu bir nakaratla..


Just singin’, singin’ in the rain.


Sadece yağmurda şarkılar söyleyerek(şarkılar söyleyerek)


Dancing in the rain.


Yağmurda dans ederek


I’m happy again.


Yine mutluyum


I’m singin’ and dancin’ in the rain.


Yağmurda şarkı söylüyor ve dans ediyorum.


Dancin’ and singin’ in the rain.


Dans ediyor ve şarkı söylüyorum…


Du Du Du Du Du Du Du Du Du



Yorumlar