RAİN'İN I'M A CYBORG, BUT THAT'S OK FİLMİNDE SÖYLEDİĞİ ŞARKI


RAİN- YODEL SONG


"Ben Bir Robotum Ama Sorun Değil" filmini arkadaşlarım hep öneriyordu. Ancak isminin garip gelmesinden mi yoksa afişin kötü olmasından mı bilinmez, bir türlü izlemek nasip olmamıştı bana. Geçenlerde denk gelince başladım izlemeye ve tek kelimeyle ba-yıl-dım. Çok anlamlı bir filmdi keşke daha önce izleseymişim.


Yoksa siz hala "Ben Bir Robotum Ama Sorun Değil" filmini izlemediniz mi?


Filmi izleyenler bilirler, bu şarkıyı Rain orada söylüyor. Önceden Bi'nin şarkılarını dinliyordum ama sesinin bu kadar güçlü olduğunu bu şarkıyla fark ettim. Çünkü türü itibariyle söylenmesi zor bir şarkı.



Bi için "Kore'nin Tarkan'ı" desem yanlış olmaz sanırım. :) Rain demişken bunları paylaşmadan da olmaz tabi. :)Rainism



Love Story










Yorumlar