KORECE KAYNAK


TÜRKÇE-KORECE SÖZLÜK


Korece öğrenme konusunda ne yazık ki Türkçe kaynaklar çok yetersiz. Yine de kendi yararlandığım kaynakları yazmak istiyorum.









İnternet sözlüğü olarak Naver'ın Korece-Türkçe sözlüğünü önerebilirim. Sözlüğün Türkçe kelime dağarcığı çok geniş olmasa da basit kelimeler için ideal. Kelimenin Türkçe karşılığı yoksa İngilizcesini kendisi veriyor.


Ayrıca Cambridge'ın İngilizce-Korece sözlüğü de kullanılabilir.


İngilizce-Türkçe için birçok sözlük var. Ben Cambridge ve Turengi iyi buluyorum.








Piyasada Göksel Türközü hocanın korece 1-2-3 kitapları da bulunuyor. Ancak çok karışık ve dağınık buluyorum bu kitabı. Yardımcı kaynak olarak kullanılabilir.

Ama mutlaka ya ingilizce ya da korece kaliteli bir kaynak kullanılmalı.








Bunun yanında Fono yayınlarının çeşitli kitapları mevcut. Onlar da otelde, lokantada ne söylenir türünden turistik amaçlı konuşma kalıplarını içeriyor. Gramer için yararlı olacağını düşünmüyorum.

Yorumlar